Onze mensen

AllAdviesCalamiteitenonderzoekSoftwaredevelopmentSysteembeheerTechnisch adviesTrainers
Directeur

Pim Südmeier

Partner

Ton van Lieshout

Partner/ISO

Kim Alders

Partner/software developer

Thomas Jaspers

Teammanager Groningen / Lead developer

Hedzer van Dijk

Teammanager Nijmegen / Adviseur / Trainer

Lieke van den Heuvel

Coördinator calamiteitenonderzoek / Trainer

Saskia Bodt

Technisch consultant / Product Owner

Tibor Pruijn

Office manager

Carry Janssen

Office manager

Linda Hofman

Adviseur / Trainer

Marije Miltenburg

Trainer / adviseur

Hannah Geurts

Trainer

Jill Abhelakh

Technisch consultant

Ramon Siahaya

Trainer / Adviseur

Anny van Huet

Trainer / Adviseur

Hilde Hissink

Adviseur

Angeline Eiling

Trainer / Adviseur

Mirelle Eekhoudt

Adviseur

Dennis Rödel

Adviseur

Edo Houwing

Systeembeheerder

Henk Buurlage

Software developer

Joanna Hrynkiewicz

Software developer

Stuart Turkington

Software development

Harmen Stoopendaal

Software developer

Shabnam Faesi

Software developer / Applicatiebeheerder

Stoffer van Dijk

System Engineer

Robert Mylius

Calamiteitenonderzoeker

Henk van der Steeg

Calamiteitenonderzoeker

Jacques Ament

Arbeidshygiënist en hoger Veiligheidskundige

Ronald Hoevers

Hoger Veiligheidskundige en arbeidshygiënist

Ronald Kuijn

Trainer / Adviseur

Mayke Langenhorst

Calamiteitenonderzoeker

Geesje Nijhof

Calamiteitenonderzoeker

Jan Tromp

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur/ Trainer

Janine Cooijmans

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Henk-Jan Tromp

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Karin Jensma

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Marijke Schenkels

Grondlegger Calamiteitenpool

Dick Kaasjager †

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Hanneke Soeting

Calamiteitenonderzoeker / Trainer / Adviseur

Maud Verheij

Calamiteitenonderzoeker

Ben Koopmans

Calamiteitenonderzoeker

Lisette Rodenburg

Directeur

Pim Südmeier

Pim Südmeier is in zijn rol als bedrijfskundige bij Triaspect actief. Bij Pim staan de thema’s integrale organisatievernieuwing, zelfsturing en verbetermanagement centraal. Het zoeken naar een optimale balans tussen de kwaliteit van de organisatie en de kwaliteit van de arbeid is voor Pim de drijfveer in zijn rol als organisatieadviseur. Reeds 20 jaar ondersteunt hij organisaties bij vernieuwingsprocessen waarbij de uitgangspunten van de moderne sociotechniek en integrale veiligheid centraal staan. Het snel kunnen ordenen van complexe vraagstukken en het inspireren en motiveren van mensen binnen veranderingsprocessen, zijn sterke kanten van Pim.

Partner

Ton van Lieshout

Ton van Lieshout heeft na het voltooien van de rechtenopleiding verschillende jaren bij een bureau voor Rechtshulp gewerkt. Als directeur van Stichting Rechtsbijstand Asiel (300 werknemers) was hij verantwoordelijk voor de organisatie van de Asiel Rechtsbijstand in Nederland. Snelle groei en krimp zijn inherent aan deze branche. Vanaf 2005 is Ton werkzaam als zelfstandig interim-manager. Ton van Lieshout werkt vaak op de overgang tussen de profit en de non-profit sector. Als informal investor is hij actief bij diverse bedrijven betrokken. Hij is medeoprichter en huidig voorzitter van de Stichting Zevenheuvelenloop. Ook was hij Holdingdirecteur van ChampionChip, de Nijmeegse vinding op het gebied van tijdsregistratie bij grote sportwedstrijden. Sinds het aantreden van Pim Südmeier als opvolgend algemeen directeur in januari 2019, is Ton van Lieshout op de achtergrond werkzaam voor Triaspect.

Partner/ISO

Kim Alders

Kim Alders is sinds 1999 werkzaam in ICT. Begonnen als applicatietester, daarna als software-ontwikkelaar en interaction designer en uiteindelijk als websitebouwer. Vanaf 2008 is zij aan het werk voor Triaspect. Op dit moment is zij ontwikkelaar van de voorkant van TriasWeb. Ze houdt zich bezig met gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid en gepersonaliseerde TriasWeb-omgevingen voor klanten die graag hun eigen look-and-feel terugzien in ons leer- en verbetersysteem. Daarnaast is Kim verantwoordelijk voor de informatiebeveiliging binnen Triaspect. In haar rol als information security officer is zij aanspreekpunt voor klanten als het gaat om privacyaspecten en verwerkersovereenkomsten. Verder begeleidt zij de certificeringsaudits voor de NEN7510.

Partner/software developer

Thomas Jaspers

Thomas Jaspers heeft zich na zijn studie bestuurs- en beleidswetenschappen een aantal jaren bezig gehouden met het opzetten van een geografisch informatiesysteem. Doordat zijn interesse voornamelijk uitging naar het programmeren van applicaties is hij gaan werken als programmeur voor een gerenommeerd organisatie-adviesbureau. Zijn kwaliteiten als ontwikkelaar komen met name tot uiting in het maken van technische ontwerpen en het bouwen van maatwerkapplicaties. Zijn kennis van de nieuwste technische ontwikkelingen komen direct terug in onze producten en diensten.

Teammanager Groningen / Lead developer

Hedzer van Dijk

Hedzer van Dijk heeft technische bedrijfskunde gestudeerd. Tijdens zijn studie heeft hij het programmeren opgepakt. Eerst als hobby, daarna deels als studie en na zijn studie als vak. Vervolgens heeft hij gedurende elf jaar gewerkt met z’n voeten in de techniek als developer, lead developer, ontwerper, technisch architect en consultant. Na deze periode heeft hij de techniek wat losgelaten en heeft hij in overheidsdienst gewerkt als projectleider, informatie-architect en de laatste 5 jaar als lijnmanager.

Zijn voorkeur voor de techniek bleef echter kriebelen en bij Triaspect kan hij zowel zijn voorliefde voor de techniek als zijn kennis van organisaties en hun worsteling met ICT kwijt.

Teammanager Nijmegen / Adviseur / Trainer

Lieke van den Heuvel

Lieke van den Heuvel is afgestudeerd als sociaal psycholoog aan de Radboud Universiteit te Nijmegen, waarbij ze zich heeft gespecialiseerd in gedragsverandering. Ze heeft gewerkt bij verschillende opdrachtgevers waar zij onderzoek deed naar het effect van communicatie op gedrag en de vertaling van wetenschappelijk onderzoek naar de praktijk. Bij Triaspect ontwikkelde Lieke de training Veranderen met PIT. Ook in haar rol als projectleider ziet Lieke een onlosmakelijke verbintenis tussen het implementeren van TriasWeb en gedrag. Want hoe goed een systeem ook is, uiteindelijk draait het allemaal om wat mensen ermee doen. Lieke is in staat om kennis en praktijkinzichten op een praktische en inspirerende wijze over te brengen en mensen daadwerkelijk uit te dagen tot actie. Daarbij heeft zij altijd oog voor mens en gedrag.

Coördinator calamiteitenonderzoek / Trainer

Saskia Bodt

Saskia Bodt is sinds 1994 trainer/coach en is gespecialiseerd in communicatietrainingen. Voordat zij werkte bij Triaspect, was ze onder andere actief als reisadviseur en manager marketing & communicatie en volgde ze studies op het gebied van neuro-linguïstisch-programmeren en toegepaste psychologie. Naast haar passie om deelnemers inzicht en handvatten te geven over hoe communicatie effectiever kan, geeft zij veel aandacht aan de intermenselijke en emotionele vaardigheden. Ze is in staat om snel tot de kern te komen waarbij bewustwording en zelfreflectie van de deelnemers een grote rol spelen. Ze heeft reeds vele commerciële organisaties en zorginstellingen ondersteund in hun ambitie om het beste uit zichzelf te halen. Saskia is een energieke persoonlijkheid die resultaat en praktijkgericht werkt. Naast haar ondersteuning als trainer/adviseur coördineert ze calamiteitenonderzoeken, waarbij het doel blijft om te leren van incidenten.

Technisch consultant / Product Owner

Tibor Pruijn

Tibor adviseert klanten over het gebruik van het systeem TriasWeb. Hierin weet hij de balans te vinden tussen het gebruik, beheer en (technische) mogelijkheden. Samen met de adviseurs verzorgt Tibor ook de inrichting van de verschillende klantomgevingen. Als Product Owner vertegenwoordigt hij de gebruikersorganisatie van TriasWeb en beheert hij de backlog. Hierin wordt vastgelegd welke ontwikkelwensen worden gerealiseerd.

Voordat hij bij Triaspect kwam werken, vervulde hij de rol van Functioneel Beheerder bij een grote GGZ-instelling. Hier beheerde hij onder meer TriasWeb, waardoor hij reeds veel kennis en ervaring heeft opgedaan met het gebruik van het systeem en de processen die hiermee worden ondersteund.

Office manager

Carry Janssen

Carry Janssen is werkzaam als office manager bij Triaspect en heeft ruime secretariële ervaring binnen de opleidings- en trainingswereld. Coördineren en organiseren staan daarbij centraal. Door haar praktische instelling denkt zij graag in oplossingen in plaats van problemen. Als echte spin in ’t web vormt Carry bij onze trajecten de schakel tussen u als klant, onze trainers en Triaspect als organisatie. Zij denkt graag met u mee om iedere opdracht zo goed mogelijk te begeleiden en u zoveel mogelijk te ontzorgen. Een tevreden klant staat bij haar voorop.

Office manager

Linda Hofman

Linda Hofman werkt sinds 2015 bij Triaspect, daarvoor heeft zij 25 jaar in de financiële dienstverlening gewerkt.  Door haar creativiteit is ze altijd een stap verder en liggen oplossingen voor de hand. Haar helikopterview en organisatietalent maakt dat ze de klantverwachting vaak kan overtreffen. Bij Triaspect werkt ze samen met Carry en zijn ze verantwoordelijk voor alle office-werkzaamheden. Daarnaast houdt Linda zich bezig met de facturatie en de boekhouding.

Adviseur / Trainer

Marije Miltenburg

Marije Miltenburg is afgestudeerd als logopedist en heeft ervaring als communicatiedeskundige in verschillende sectoren van de zorg. Als voorzitter van de ondernemingsraad van een algemeen ziekenhuis is haar affiniteit met kwaliteit en veiligheid gegroeid, zowel voor de patiënten/cliënten als voor de medewerkers. Ze heeft zich daarna gespecialiseerd in het (bege)leiden van LEAN en andere veranderings- en implementatietrajecten in de zorg. Met de overtuiging en de ervaring dat een goed lopend en veilig proces voor iedereen prettig is en uiteindelijk resulteert in hogere kwaliteit tegen minder kosten voor de cliënt en de medewerker.

Bij Triaspect is Marije verantwoordelijk voor projecten op het gebied van kwaliteit en veiligheid. Zij heeft zich de laatste jaren gespecialiseerd op alle onderdelen van de arbo en de RI&E. Elke organisatie is anders. Dit vraagt telkens weer om een aanpak op maat die gedragen wordt. Goed structureren en helder communiceren zijn competenties van Marije. Zo kan ze samen met de projectgroep de gewenste resultaten halen. Niet alleen een goed systeem implementeren, maar de organisatie écht klaarmaken voor het verbeteren van kwaliteit en veiligheid, daar gaat het om. In de trainingen weet ze op aansprekende wijze de medewerkers te inspireren. Want pas als ‘de vloer’ het voelt, gaat ‘het verbeteren’ leven in de organisatie.

Positief kritisch, betrokken, betrouwbaar en zelf altijd lerend, voegt Marije iets toe aan uw organisatie!

Trainer / adviseur

Hannah Geurts

Hannah Geurts heeft toegepaste psychologie gestudeerd en is bezig met het afronden van master zorgethiek en beleid aan de universiteit voor humanistiek. Hannah heeft meerdere functies in de zorg bekleed waaronder manager kwaliteit en beleid. Hierbij zette ze zich in voor goede kwaliteit van zorg en veilige zorg.

Daarnaast is ze coach en gecertificeerd trainster in neuro linguïstisch programmeren. Hannah weet een veilige trainingsomgeving te creëren waarin deelnemers worden uitgenodigd om te leren en te groeien. Haar kracht ligt in inspireren, het begeleiden van een stuk bewustwording en mensen motiveren om van praten ook naar doen te gaan.

Trainer

Jill Abhelakh

Jill Abhelakh is Toegepast Psycholoog en heeft een brede interesse voor het gedrag van de mens. Tijdens en na haar studie is Jill in verschillende branches werkzaam geweest.

Ze heeft gewerkt op een 24-uurs acute zorgafdeling waar ze patiënten met ernstige psychiatrische problematiek begeleidde. Zo dicht bij de zorg heeft ze het belang van goede veiligheidsmaatregelen en een goed functionerend team aan den lijve ondervonden. Daarnaast heeft Jill haar afstudeeronderzoek afgerond bij een groot ICT-bedrijf en heeft ze tevens als event manager haar organisatie en coördinerende kwaliteiten kunnen ontplooien.

Altijd een hoofd vol ideeën en creatieve oplossingen, die Jill graag omzet in concrete acties. Met haar empathisch vermogen en behoefte dingen kritisch te analyseren en te optimaliseren, heeft Jill veel belangstelling voor de persoonlijk ontwikkeling van mensen en kwaliteitsprocessen in organisaties. Haar ervaringen in de zakelijke branche zijn een goede aanvulling op de persoonlijke benadering die ze vanuit de zorg heeft meegekregen. Jill is graag onderweg en is het liefst onder de mensen. Binnen Triaspect is Jill werkzaam als trainer en kenmerkt zij zich door haar enthousiasme en leergierigheid.

Technisch consultant

Ramon Siahaya

Ramon heeft Communicatie Systemen gestudeerd aan de Informatica Communicatie Academie in Arnhem. Na zijn studie heeft hij veel gereisd en is daarna begonnen bij een grote e-commerce partij. Hier heeft hij gedurende 10 jaar verschillende functies bekleed zoals content manager, feed specialist, productowner/stakeholder en consultant. Ramon is in staat zich te verplaatsen in een gebruiker, is graag klantgericht bezig en weet wensen te vertalen naar functionele behoeftes.

Ramon is in 2019 bij Triaspect gekomen om, gezamenlijk met Tibor, de Servicedesk neer te zetten. Dit is een communicatiemiddel om te communiceren met klanten. Vragen/wijzigingen en bugs worden middels dit systeem in kaart gebracht en worden ook deels door hem verwerkt. Samen met adviseurs en trainers verzorgt hij ook de inrichting van de verschillende klantomgevingen.

Trainer / Adviseur

Anny van Huet

Anny van Huet is haar loopbaan gestart als verpleegkundige in een algemeen ziekenhuis. Al snel werd ze gevraagd voor managementfuncties waarbij zij innovatieve projecten in de verpleeghuiszorg begeleidde en interim functies in de gehandicaptenzorg vervulde.

Na meer dan twintig jaar zorgervaring maakte Anny – gedreven door haar interesse naar de mens achter de functionaris – de overstap van manager naar supervisor/coach. In die rol ondersteunt ze nog steeds professionals bij het bewustwordingsproces over de invloed van communicatie en gedrag op het werk; de samenwerking, de effectiviteit, de kwaliteit en het werkplezier. De overstap naar dit aandachtsgebied bracht Anny ook in aanraking met andere werkvelden; overheden, opleidingsinstituten en het bedrijfsleven. Zo heeft Anny o.a. een belangrijke bijdrage geleverd aan het ontwikkelen en uitvoeren van de opleiding incidentmanagement. De opleiding voor professionals van hulp(verlenings-)diensten waarin het proces van, en de samenwerking bij de afhandeling van verkeersincidenten en -calamiteiten wordt geleerd, getraind, begeleid en geëvalueerd.

De grote diversiteit aan werkervaringen vormen voor Anny het overtuigende bewijs, dat een veilige werksfeer onlosmakelijk verbonden is met veilig werken en kwaliteit. Als trainer, adviseur en coach ondersteunt ze zorgorganisaties om die verbinding te realiseren.

Trainer / Adviseur

Hilde Hissink

Hilde Hissink heeft, na een loopbaan van 17  jaar in proces- en verbeter georiënteerde functies in de zakelijke dienstverlening, industrie en logistiek de overstap gemaakt naar de zorg. Na het behalen van haar black belt in Lean Six Sigma in 2010 ondersteunt ze grote zorgorganisaties bij verandertrajecten vanuit de LEAN-filosofie, waarbij de cliënt/patiënt centraal staat. Ze werkt vanuit de visie door met heldere doelen te werken, vanuit de patiënt te denken en te handelen en daardoor juist die dingen te doen (waardegericht werken), waardoor de kwaliteit van zorg zal stijgen. Medewerkers en teams moeten hiervoor worden bekrachtigd en de verantwoordelijkheden horen zoveel mogelijk te liggen bij de medewerkers die het dichtst bij de patiënten staan. Hilde is verder gespecialiseerd in coaching, proces- optimalisatie en management en zelf-organiserende teams.

Adviseur

Angeline Eiling

Angeline Eiling is in 1994 afgestudeerd aan de Hogeschool Arnhem Nijmegen en werkt al meer dan 20 jaar als Arbo deskundige, agressie/de-escalatie trainer, teamtrainer/coach en CVI-coach.

Doen waar je goed in bent. Stralen in je werk! ​Angeline adviseert ​met name zorgorganisaties in het optimaliseren van de arbeidsomstandigheden​, teamtraining ​en in de aanpak van de-escalatie van agressie. Creativiteit, enthousiasme en doelgerichte adviezen staan voorop in haar ​advisering.​ Haar ​missie: werkplezier. Individuen en teams nemen samen de verantwoordelijkheid om te kiezen​ voor een werkplek waar eenieder ​zelfstandig en met veel plezier zijn werk kan doen. Samen als team, met sterke betrokkenheid bij het krachtiger maken van het individu! Elk mens kan zich ontwikkelen, als je gelooft dat dingen anders kunnen. Ieder mens leert in het leven, soms heb je daar hulp bij nodig. Angeline kan je vanuit kennis en ervaring helpen om de verbinding met jezelf te maken en het lef in jezelf te ontdekken om je eigen weg te gaan. Bij Triaspect ondersteunt Angeline teams in het maken van een vertaling van de risico’s die zij lopen op de werkvloer, naar een gezamenlijk uitvoerbaar werkplan. Het neerzetten van concrete haalbare verbeteringen waar eenieder zich verantwoordelijk voor voelt.

Trainer / Adviseur

Mirelle Eekhoudt

Mirelle Eekhoudt is oorspronkelijk verpleegkundige en heeft de Masteropleiding Verplegingswetenschap aan de Universiteit van Utrecht afgerond. Als Adviseur Kwaliteit is zij betrokken geweest bij verschillende projecten ter verbetering van de kwaliteit en veiligheid van de zorg. De projecten waarin zij participeert lopen zeer uiteen, maar centraal staat het kunnen leggen van de verbinding met de dagelijkse praktijk. Binnen de gehele gezondheidszorg worden registreren en verantwoorden steeds belangrijker. Door kwaliteitsinstrumenten en analysemethodes (bijvoorbeeld TriasWeb en Prisma) in te zetten als instrument en niet als doel op zich vergroot je de waarde en is het niet alleen een belasting. Bij Triaspect begeleidt en adviseert Mirelle met name de implementatie van Het Nieuwe Melden en het meld- en verbetersysteem TriasWeb als extern projectleider bij zorgorganisaties. Daarnaast verzorgt zij diverse trainingen op het gebied van incident melden en analyseren door middel van Prisma.

Adviseur

Dennis Rödel

Dennis houdt zich binnen Triaspect vooral bezig met de verdere ontwikkeling van TriasWeb Pythia en de implementatie daarvan binnen zorginstellingen. Daarnaast adviseert hij als veiligheidskundige binnen de langdurige zorg en ziekenhuiswereld. Daarbij staat hij voor een risicogerichte aanpak en neemt hij de cliënt en de uitvoerende organisatie als voornaamste uitgangspunten.

Zijn grote drijfveer is het vertalen van veiligheid van theorie, wetgeving en beleid naar de dagelijkse zorgpraktijk. Eén van de instrumenten die hij hiervoor heeft ontwikkeld, is inmiddels uitgegroeid tot de module Pythia binnen TriasWeb.

Na zijn bachelor Integrale veiligheidskunde aan de Saxion Hogeschool (sterk gericht op bestuurlijke veiligheid) heeft Dennis zijn kennis uitgebreid met diverse opleidingen, o.a. op de terreinen bedrijfs- en procesveiligheid, arbeidshygiëne, crisismanagement, security en informatiebeveiliging.

Door deze mix van disciplines legt hij gemakkelijk verbindingen tussen de verschillende veiligheidsthema’s. Dit laat zich met name zien in steeds verdere integratie van cliënt- en patiëntveiligheid, arbeidsomstandigheden en gebouwveiligheid binnen TriasWeb.

Adviseur

Edo Houwing

Edo Houwing is afgestudeerd als arbeids- en organisatiepsycholoog aan de Universiteit van Amsterdam. Daarna heeft hij bij het SiOO de master-opleiding tot arbeids- en organisatiedeskundige gevolgd. Edo is oorspronkelijk aan de slag gegaan als onderzoeker, maar is gaandeweg steeds meer geïnteresseerd geraakt in ontwikkeling van mensen en organisaties, en het bereiken van veranderingen in organisaties. Hij vindt het daarbij belangrijk om te zorgen dat wetenschappelijke inzichten worden vertaald naar de praktijk.

Edo is bij Triaspect werkzaam als trainer en adviseur. Hij ondersteunt organisaties bij het uitvoeren van onderzoek naar de arbeidsomstandigheden en het doorvoeren van verbeteringen naar aanleiding van de uitkomsten. Daarbij mag hij als gecertificeerd kerndeskundige ook Risico Inventarisaties en Evaluaties officieel toetsen.

Hij is recent ook opgeleid tot veiligheidskundige. Door de combinatie van deze twee disciplines houdt hij zich bezig met de relatie tussen veiligheid en gedrag, waarbij de motivatie van medewerkers en het zelfoplossend vermogen centraal staat.

Systeembeheerder

Henk Buurlage

Na jarenlang werkzaam te zijn geweest in diverse ICT-functies bij de gemeente Groningen is Henk Buurlage nu actief als systeembeheerder bij Triaspect.

Henk richt zich primair op het systeembeheer van de servers en infrastructuur en ondersteunt daar waar mogelijk de ontwikkelaars en technisch consultants. Verder houdt hij zich bezig met het realiseren van virtuele werkplekken voor de ontwikkelaars en heeft security zijn extra aandacht.

Software developer

Joanna Hrynkiewicz

Joanna Hrynkiewicz houdt zich al jaren bezig met programmeren, oorspronkelijk vanuit haar opleiding Informatica en daarna heeft ze ervaring opgedaan bij verschillende organisaties. Bij elke opdracht valt iets nieuws te leren en dat is precies wat haar motiveert. Inmiddels heeft ze veel ervaring in het bouwen van applicaties in een grote variëteit aan talen en programmatypen, veelal gevoed door relationele databases. Bij Triaspect zorgt ze voor het programma en de codes achter het incidentmeldsysteem TriasWeb.

Software developer

Stuart Turkington

Stuart Turkington heeft Computing Science gestudeerd in Schotland. Na zijn studie is hij naar Nederland verhuisd waar hij eerst als programmeur en later als zelfstandig ondernemer veel ervaring heeft opgebouwd met het .Net Framework.  In 2018 verkocht Stuart zijn bedrijf en trad hij in dienst bij Triaspect waar hij zijn expertise inzet bij de nieuwste ontwikkelingen binnen Triasweb.

Software development

Harmen Stoopendaal

Harmen Stoopendaal heeft Chemische Technologie gestudeerd, maar is via omwegen in de ICT beland. Na een jaar ICT traineeship heeft hij 17 jaar als software developer bij een groot callcenter gewerkt en heeft diverse applicaties ontwikkeld in verschillende programmeertalen en kennis opgebouwd van database-systemen. De laatste 10+ heeft hij voornamelijk applicaties ontwikkeld in .NET Framework en is sinds juli 2019 werkzaam bij Triaspect.

Software developer

Shabnam Faesi

Shabnam Faesi heeft Computer Software Engineering gestudeerd in Teheran. Daarna is zij begonnen als webdesigner. Vervolgens werkte zij als teamleider en Intranet Design developer.

Toen Shabnam in Nederland kwam wonen is ze begonnen bij OOG en heeft ze gewerkt bij WijTeam Groningen. Bij Triaspect is Shabnam werkzaam als software developer.

Software developer / Applicatiebeheerder

Stoffer van Dijk

Stoffer van Dijk heeft bijna 20 jaar in de kinderopvang gewerkt. Eerst als administratief en boekhoudkundig medewerker, daarna als systeembeheerder en applicatiebeheerder. Bij Triaspect vervult hij een rol als applicatiebeheerder en software-ontwikkelaar. Zijn brede kennis van diverse systemen komt hierbij goed van pas.

System Engineer

Robert Mylius

Robert is een enthousiaste, communicatieve en veelzijdige system engineer. Hij zit al sinds 1997 in de ICT en is geruime tijd werkzaam geweest als ICT-consulant op het gebied van Storage, Virtualisatie en Microsoftsystemen. De laatste jaren is hij actief op dit gebied in de functie als system engineer bij o.a. de Gemeente Groningen.

Robert houdt zich bij Triaspect bezig met o.a. de ICT Infrastructuur, virtualisatie en beveiliging.

Calamiteitenonderzoeker

Henk van der Steeg

Henk van der Steeg heeft als oud-gynaecoloog en oud-ziekenhuisbestuurder ervaring opgedaan in het (hoger-)management van de gezondheidszorg. Verder is hij gastdocent bij het Julius Center UMC Utrecht en trainer bij de Academie voor Medische Specialisten. Hij houdt zich als auditor van zorgorganisaties bezig met kwaliteit in de gezondheidszorg en de (patiënt)veiligheid. Daarnaast is Henk van der Steeg consultant in de gezondheidszorg waarbij hij zich onder andere bezighoudt met strategie ontwikkeling en risicobeheersing in zorginstellingen.

Dit alles combineert hij met zijn rol als voorzitter van de raad van toezicht van Oranje Veste Nijkerk en vicevoorzitter van Spierziekten Nederland. Zijn specialiteiten zijn strategische vraagstukken in ziekenhuizen, coachen, opzetten samenwerkingsverbanden en calamiteitenonderzoek.

Calamiteitenonderzoeker

Jacques Ament

Jacques Ament heeft ruime ervaring als bestuurder in de verslavingszorg, Jeugdzorg en gehandicaptenzorg en als (voorzitter) toezichthouder in de eerste lijnszorg, GGZ , sociale werkvoorziening en bij HKZ. Hij maakte deel uit van de commissie Rouvoet, die belast was met het opstellen en monitoren van een Kwaliteitskader Voorkomen Seksueel Misbruik. Door zijn ervaringen is hij gespecialiseerd in managementadvies, kwaliteitsbeleid, klachtbehandeling, conflictbemiddeling, coaching/begeleiding en werving en selectie van hoger management. Hij is jarenlang de voorzitter van de Raad van Toezicht van Metggz, de Raad van Commissarissen van HOZL (Huisartsen Oostelijk Zuid-Limburg) en van de klachtencommissie van Lunetzorg geweest. Tevens heeft hij zijn eigen adviesbureau. Dit alles maakt van hem een gedreven, pragmatische onderzoeker en onafhankelijk voorzitter van calamiteitencommissies.

Arbeidshygiënist en hoger Veiligheidskundige

Ronald Hoevers

Ronald Hoevers is gecertificeerd arbeidshygiënist (AH) en hoger veiligheidskundige (HVK). Hij richt zich, naast het uitvoeren of toetsen van de RI&E (risico-inventarisaties en evaluatie) meer op arbeidshygiënische vraagstukken (onderzoek, advies), wetgeving, actualiteiten/media/websites en toekomstige (technologische en digitale) ontwikkelingen met betrekking tot arbozorg.
Hij richtte in 2005 PRISMA Arbozorg op en is nu ook werkzaam voor Triaspect op het gebied van arbo, RI&E en veiligheid. Voor onze klanten biedt Ronald hulp bij het op de juiste wijze invoeren en verbeteren van Arbo-management binnen teams.

Hoger Veiligheidskundige en arbeidshygiënist

Ronald Kuijn

Ronald Kuijn is gecertificeerd hoger veiligheidskundige (HVK) en beschikt tevens over het diploma arbeidshygiënist (AH). Hij richt zich, naast risico-inventarisaties en evaluaties meer op veiligheidskunde en beschikt ook over kennis op het gebied van de ergonomie door aanvullende opleidingen. Voor zijn opleiding hoger veiligheidskunde heeft hij ook de opleiding arbeidshygiëne aan de Saxion Hogeschool gehaald. Hij ondersteunt Triaspect bij het ontwikkelen van ons prospectieve risico-managementsysteem en helpt onze klanten bij het op de juiste wijze invoeren en verbeteren van Arbo-management binnen teams.

Trainer / Adviseur

Mayke Langenhorst

Mayke Langenhorst heeft na haar HBO opleiding Human Resource Management een vervolgopleiding Bedrijfswetenschappen aan de Universiteit in Nijmegen afgerond en zich gespecialiseerd in individuele coaching. Mayke is sinds 2003 werkzaam in verschillende functies in de zorgsector, waar haar passie ligt. Hier levert ze met haar kwaliteitsdenken een bijdrage aan een betere patiëntenzorg. Naast haar rol als trainer en adviseur bij Triaspect, is zij kwaliteitsadviseur. Hierdoor kan zij in de trainingen de praktijk en de theorie goed met elkaar verbinden. Gedurende de afgelopen jaren heeft zij zich bezig gehouden om het kwaliteitsdenken te stimuleren bij de directie, teammanagers en de medewerkers in de zorg. Bewustwording is de sleutel geweest om voor deze mensen het kwaliteitsdenken te integreren in hun eigen systeem. Daarnaast is Mayke NLP coach op master/practitioner niveau en auditor. Ze is gespecialiseerd in Prisma Light/Prisma Plus trainingen en haar kracht ligt in de interactie met de deelnemers, haar gestructureerde wijze van kennisoverdracht en pragmatisch werken met een vleugje humor. Ook op het gebied van rapporteren met betrekking tot calamiteiten/incidentenonderzoek wordt haar expertise ingezet.

Calamiteitenonderzoeker

Geesje Nijhof

Geesje Nijhof heeft gewerkt als arts maatschappij en gezondheid, was manager bij een GGD, bij de Medische Opvang Asielzoekers en het RIVM en werkte de laatste jaren bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd, onder andere bij het Incidententoezicht. Sinds 2016 werkt zij met veel plezier als coach en adviseur. “Zelf blijven bewegen en verbinden is mijn motto en mijn kracht.”

Geesje Nijhof is gericht op zorgprofessionele veranderingen en op gezamenlijk leren van calamiteiten, opdat cliënt en organisatie er beter van worden. Ze kent de gezondheidszorg van binnenuit en heeft een goed inzicht in en overzicht van de huidige relevante (politieke) ontwikkelingen in de zorg. Geesje is een stevige en evenwichtige persoonlijkheid die kalmte weet te bewaren en vertrouwen opwekt in een hectische en dynamische werkomgeving. Door collega’s wordt ze ervaren als inspirerend, communicatief, resultaatgericht en proactief. Daarnaast wordt ze gezien als iemand die openstaat voor andere meningen, overtuigingskracht bezit en rust uitstraalt. Geesje ondersteunt Triaspect o.a. bij het uitvoeren van calamiteitenonderzoeken.

Calamiteitenonderzoeker

Jan Tromp

Jan Tromp is momenteel toezichthouder in vijf zorginstellingen (Sint Jansdal, Amerpoort, SGE, Castle bCraig en Intrakoop). Daarnaast is hij Bestuurs- en boardroomadviseur bij onder andere P5COM en Human Concern. Dit alles combineert hij met zijn rol als voorzitter bestuur KNMG district Utrecht. Jan Tromp is van origine arts-psychotherapeut en als behandelaar/manager twintig jaar werkzaam geweest in de GGZ. Sinds 1994 was hij eindverantwoordelijk bestuurder, waarvan de laatste zeven jaar bij GGZ Breburg. Daarnaast is hij onder andere actief in commissiewerk bij GGZ-Nederland en als voorzitter Stuurgroep Zichtbare Zorg GGZ via VWS. Sinds 2011 heeft Jan Tromp diverse bestuursadvies- en toezichthoudende activiteiten als ZZP’er in zijn ‘Carrière 2.0‘.
De ruime (bestuurlijke) ervaringen van Jan Tromp gecombineerd met zijn tomeloze ambitie en passie maken hem een zeer bekwame calamiteitenonderzoeker.

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur/ Trainer

Janine Cooijmans

Bij Janine Cooijmans liggen de roots in de jeugdbescherming.  Zij houdt zich de laatste 15 jaar voornamelijk bezig met leren en ontwikkelen in diverse zorgorganisaties (jeugdzorg, gehandicaptenzorg, ouderenzorg, wijkteams).  Zij is afgestudeerd als Master of Education waarbij professionalisering een centrale rol had in haar afstudeeronderzoek. Bij Triaspect verricht Janine met name onderzoek naar incidenten in de zorg. Het leren van ingrijpende gebeurtenissen levert altijd zeer waardevolle aanbevelingen op, waar organisaties echt iets mee opschieten. Deze praktijkervaring geeft Janine inspiratie voor de Prisma trainingen, waar zij professionals aan het denken en aan het werk zet.  

“Het juiste” doen voor cliënten en kwaliteit van de zorg is altijd het uitgangspunt en zij is zeer gedreven om te helpen, door onderzoek, advies, coaching, training. Zij levert maatwerk en sluit aan bij de vraag vanuit de organisatie.  Janine gaat daarbij respectvol te werk, zodat iedereen goed tot zijn recht komt in een veilige werkomgeving.

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Henk-Jan Tromp

Henk-Jan is een inspirerende, verbindende en resultaatgerichte (executive) coach en organisatieadviseur, aangesloten bij NOBCO, de grootste beroepsorganisatie voor professionele coaches in Nederland. Hij is de motivator bij veranderprocessen, die directie en management faciliteert om voor zichzelf en als team het onverwachte mogelijk te maken. Henk-Jan begeleidt strategische teamsessies, coacht op executive niveau en ondersteunt bij ingrijpende transitieprocessen.

Henk-Jan helpt bestuurders en managers leiderschap en verantwoordelijkheid te laten nemen. Het kennen van de eigen ontwikkelkracht is essentieel om deze stappen te zetten. Los komen van oude patronen en vanuit eigen kracht doelen stellen en resultaten realiseren. Daarvoor is Henk-Jan de juiste sparringpartner.

Voor Triaspect is Henk-Jan een waardevolle schakel tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau. Daar waar Triaspect sterk is in het analyseren en verbeteren van kwaliteit en veiligheid, het opzetten en opleiden van aandachtsvelders kwaliteit en veiligheid en bijvoorbeeld een intern calamiteitenteam, ondersteunt Henk-Jan directie en management bij het faciliteren en borgen van de gemaakte afspraken. Daarin is communicatie met stakeholders als Cliëntenraad, Ondernemingsraad en Raad van Toezicht van essentieel belang.

Henk-Jan is verbonden aan het programma Waardigheid en trots als strategisch coach. Hij ondersteunt organisaties bij het formuleren van visie, missie, de besturingsfilosofie, het inhoud geven van persoonlijk leiderschap. Hij helpt bestuurder en management bij het realiseren van de door hun gestelde doelen waarbij het realiseren van persoonsgerichte zorg en het uitvoeren van het kwaliteitskader verpleeghuiszorg uitgangspunt is.

Tevens is Henk-Jan gecertificeerd toezichthouder in de zorg.

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Karin Jensma

De roots van Karin Jensma liggen in de gezondheidszorg. Ze is opgeleid als verpleegkundige, vervulde managementfuncties en werkte als docent in het HBO-onderwijs en het Integraal Kankercentrum. Na de opleiding ‘Counseling in Context’ (USBO) werd ze arbeids- en organisatieadviseur bij een arbodienst.

Bij Triaspect verricht Karin onderzoek naar incidenten in de zorg. Dit voert ze uit in de rol als kwaliteitscoach om teams te ondersteunen bij het uitvoeren van analyses en aanbevelingen en conclusies te bespreken met het team en als onafhankelijk voorzitter bij calamiteitenonderzoek. Daarnaast staat ze aan de lat voor het begeleiden van intervisie bijeenkomsten en trajecten waarbij cultuur en samenwerken een rol van belang spelen.

Karin is een adviseur met een doeltreffende en praktische aanpak, eigenschappen die een mooie combi vormen met haar kwaliteiten als bemiddelaar. Door haar ruime ervaring in tal van verschillende organisaties heeft ze oog en oor ontwikkeld voor cultuuraspecten die van invloed zijn op succesvol veranderen. Ook in lastige en spannende situaties weet Karin in verbinding te blijven.

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Marijke Schenkels

Sinds 1997  is Marijke werkzaam als interimmanager, projectmanager en coach binnen de gezondheidszorg, met name in de V&V sector (thuiszorg en verpleeghuiszorg).

Marijke ondersteunt Triaspect o.a. bij het uitvoeren van calamiteitenonderzoeken. Marijke kan situaties snel en grondig analyseren en heeft daarbij een praktisch en effectief oplossingsvermogen. Ze pakt vraagstukken en problemen planmatig en systematisch aan en zoekt daarbij altijd de samenwerking met betrokkenen. Het behalen van concrete resultaten en in de praktijk brengen van het geleerde vindt ze hierbij belangrijk.

Marijke is een enthousiaste, gedreven onderzoeker en adviseur.

Grondlegger Calamiteitenpool

Dick Kaasjager †

In Memoriam

Vrijdag 31 januari jl. is Dick Kaasjager thuis in het bijzijn van zijn geliefden rustig ingeslapen. Sinds september 2019 wist Dick dat hij ongeneeslijk ziek was. Dick wilde hier geen ruchtbaarheid aan geven en uiteraard hebben we zijn wens gerespecteerd. Dick was een prachtmens. Zijn kennis, brede ervaring maar vooral zijn openheid, empathisch vermogen, relativeringsvermogen doorspekt met humor en zijn verbindende kracht waren kenmerkend voor hem.
We zullen hem zo missen.

‘alleen nog maar het sterke licht
het rode, zuivere van de late zon
te zien, te volgen en de eigen weg te gaan
Het werd, het was, het is gedaan’

__________________________________________________________________________

“Ik heb gewerkt als huisarts, directeur van een GGD en directeur bij het ministerie van VWS. Sinds 2006 werk ik met veel plezier als zelfstandig beleidsadviseur en coach.”

Dick Kaasjager heeft de kwaliteit om complexe situaties snel te doorzien, waarbij hij veel plezier beleeft aan het oplossen van pittige vraagstukken. Steeds opnieuw weet hij een ander perspectief te vinden, met vaak verrassende wendingen tot gevolg. Dick Kaasjager heeft het in zich om organisaties en (groepen) mensen, die vanuit soms zeer verschillende uitgangspunten of belangen opereren, bijeen te brengen en bijeen te houden. Hij is een echte ‘bruggenbouwer’: hij verbindt inzichten en inhoudelijke kennis met de ervaringen van de werkvloer. Dit doet hij met zijn oog voor strategische processen en voor de vertaalslag naar de praktijk. Hij wil inspireren en verbinden met de inhoud met behoud van distantie.

Calamiteitenonderzoeker / Adviseur

Hanneke Soeting

Hanneke Soeting is opgeleid als ergotherapeut en heeft ervaring in verschillende sectoren van de zorg. Sinds augustus 2004 is zij werkzaam als zelfstandig projectmanager. Sinds die tijd heeft zij kleine en grote projecten begeleid in de zorg op het gebied van: kwaliteit; verandering van werkprocessen/bedrijfsvoering; ontwikkeling en implementatie van nieuw beleid en/of werkwijzen.

Bij Triaspect is Hanneke verantwoordelijk voor projecten op het gebied van kwaliteit en veiligheid o.a.bij implementaties van Triasweb. Ze verricht onderzoek naar incidenten in de zorg. Dit voert ze uit in de rol als kwaliteitscoach om teams te ondersteunen bij het uitvoeren van analyses en aanbevelingen en conclusies te bespreken met het team en als onafhankelijk voorzitter bij calamiteitenonderzoek. Ook op het gebied van rapporteren met betrekking tot calamiteiten/incidentenonderzoek wordt haar expertise ingezet. Tevens heeft ze een workshop ontwikkeld over rapporteren bij calamiteitenonderzoek, hoe schrijf je een goed verslag.

Hanneke is een praktisch ingestelde projectmanager en adviseur, die snel de samenwerking vindt en zoekt naar de aanwezige slagkracht. Haar intentie is om het fundament te leggen en te ondersteunen zodanig dat de organisatie snel weer op eigen kracht verder kan. Voordat ze het project loslaat zorgt ze er samen met de organisatie voor dat een goede borging tot stand is gekomen.

Calamiteitenonderzoeker / Trainer / Adviseur

Maud Verheij

Maud Verheij is organisatie antropoloog, gegrepen door ‘kwaliteitsdenken’.  Zij is opgeleid in sociale wetenschappen aan de Universiteit Utrecht en Vrije Universiteit Amsterdam en daarnaast in kwaliteitsmanagement, corporate antropologie en Deep Democracy. Haar werkervaring ligt op het terrein van kwaliteit, zelfbeschikking en organisatiecultuur in verschillende sectoren van zorg.

Vanaf 2017 is ze ook werkzaam voor Triaspect waar ze wordt ingezet op vraagstukken en trainingen over intern auditen, prospectieve risico-analyses (PRI) en ondersteuning van de inrichting en uitvoering van kwaliteitssystemen.

Daarnaast verricht ze onderzoek naar (ernstige) incidenten en calamiteiten in de zorg. Ze treedt op als extern voorzitter en doet zelfstandig onderzoek naar incidenten. Maud is een zorgvuldige, kritische adviseur en trainer. Zij helpt in de eerste plaats om de vraag te verhelderen. Zij gebruikt inzichten uit kwaliteit- en veiligheidsmanagement en uit de antropologie. En uit 30 jaar ervaring in het werken in de langdurige zorg. Door toepassing van werkmethoden vanuit Deep Democracy voelen mensen zich veilig en worden alle stemmen en inzichten gehoord.  Haar intentie is om managers en teams te ondersteunen zodat zij hun werk goed uit kunnen voeren en zich daarnaast voortdurend blijven ontwikkelen. Maud is gericht op praktische ondersteuning, waarmee organisaties direct aan de slag kunnen.

Calamiteitenonderzoeker

Ben Koopmans

Ben Koopmans heeft gewerkt als praktijkhoudend huisarts en als manager in de eerste en tweede lijn bij een Gezondheidscentrum en Ziekenhuis Gelderse Vallei. Daarnaast heeft hij ruime ervaring als bestuurder en toezichthouder regionaal en landelijk o.a. in de VVT sector, voor de Nederlandse Huisartsengenootschap (NHG) en als lid van een ledenraad van de landelijke huisartsen vereniging (LHV). Als docent en opleider was hij verbonden aan de huisarts opleiding met als aandacht gebied samenwerken en organisatie.

Bij Triaspect verricht Ben Koopmans onderzoek naar (ernstige) incidenten en calamiteiten in de zorg. Hij weet daarbij distantie te combineren met betrokkenheid om zo te komen tot een goede analyse en een goed overzicht. Zijn kwaliteiten zijn luisteren, bruggen bouwen en teamvorming. Vanuit zijn ervaring als zorgverlener en bestuurder zoekt Ben altijd naar oplossingen die haalbaar en effectief zijn. Zijn overtuiging is dat kwaliteit wordt bevorderd  door een open cultuur met voldoende structuur en een veilig klimaat.

Calamiteitenonderzoeker

Lisette Rodenburg

De roots van Lisette Rodenburg liggen in de gezondheidszorg. Ze is opgeleid als ergotherapeut en heeft in de revalidatie en als adviseur voor een zorgorganisatie gewerkt. Ze werkte als docent in het HBO-onderwijs voor de opleiding ergotherapie.

Sinds 2019 werkt Lisette als zelfstandig coach, adviseur en docent. Daarbij is de gezondheidzorg een rode draad binnen haar werkzaamheden. Ze kent de dynamiek van de zorg vanuit verschillende rollen en contexten.

Bij Triaspect verricht zij onderzoek naar incidenten in de zorg. Lisette is een adviseur met een praktische en zorgvuldige aanpak waarbij zij zonder oordeel luistert naar het verhaal. Ze is ervaren in het begeleiden bij spanningen en conflicten, onder ander door haar mediation achtergrond. Lisette streeft naar een open communicatie met alle betrokken partijen en waarbij zij het doel voor ogen houdt.